Ko je Set Godin?

Pored Filipa Kotlera čija nas je stručna literatura naučila da marketing nije ekvivalentan prodaji već satisfakciji potrošača, Set Godin nas danas uči najvažnijem marketingu u XXI veku, marketingu ideja. „Set Godin je marketinški ekspert za informaciono doba“ napisala je Meri Kunc u Business Week-u pre skoro jednu deceniju. „Umesto gedžeta i delova automobila, Godin se specijaliozvao na polju širenja ideja i inovativnosti.“

Šta najbolje timove u kompanijama čini superiornim? Scrum!

Scrum je jedan od agilnih okvira za način organizacije i upravljanja procesom razvoja proizvoda. Mada se, zbog svojih korena u IT industriji, najpre vezuje za upravljanje razvojem softvera danas skoro da nema grane industrije ili oblasti poslovanja u kojoj ovaj pristup nije korišćen. Upravo o tome pisao je Džef Saterland u knjizi „Scrum – Umetnost postizanja duplo više za upola manje vremena“, koja se smatra Scrum bukvarom. Povodom objavljivanja ove knjige na srpskom jeziku razgovarali smo sa Nemanjom Čedomirovićem, Scrum Masterom, koji svoje znanje kroz različite treninge i radionice deli sa drugima.

Da li je Scrum pravi izbor za vaš biznis?

Gotovo da ne postoji uspešna kompanija u kojoj Scrum nije pustio svoje korene. U pitanju je agilni framework koji kompanijama pomaže da za mnogo kraće vreme kreiraju vrednost, testiraju svoj MVP (proizvod sa minimalnom funkcionalnošću) i prilagode svoj proizvod tržištu, željama klijentata, potrebama svojih kupaca.

Scrum se primenjuje u softverskim kompanijama poput Amazon-a, Google-a, Apple-a i sada polako ali sigurno zahvata i ostale oblasti poslovanja u kojima se lideri bore sa kompleksnim projektima poput bankarstva, zdravstvene nege, obrazovanja, modne industrije.

Za sve vas koji ste se pitali da li je Scrum pravi izbor za vaš posao, pripremili smo intervju sa Zoranom Vujkovim, jednim od najvećih Scrum experata sa naših prostora i aktivnim članom tima Agile Serbia.

Na čaju sa Gerijem

On je bučan, neustrašiv, ekspeditivan i neko ko će vas za vrlo kratko vreme potpuno izbaciti iz ušuškane fotelje i zone komfora.

Važi za jednog od najuspešnijih preduzetnika, influensera i ujedno je vlasnik jedne od 5 najboljih marketinških agencija na svetu. Nejgovo ime je Geri Vejnerčuk!

Ukoliko ste osoba koja se oslanja isključivo na svoja hipotetička sanjarenja čije ideje nisu propraćene ozbiljnim radom i akcijom, nadajući se da će vam uspeh tek tako pasti sa neba, onda vam je doza Geri Via, više nego potrebna.

Takođe, ukoliko ste hrabro iskoračili i svojih dosadašnjih okvira i krenuli u realizaciju svojih ideja, njegovi saveti i metode će vas još više inspirisani i motovisati da raz(b)vijate svoj biznis.

Ovog puta ćemo sa vama podeliti zanimljivu priču upravo takovog bračnog para, Marine i Petra, preduzetnika koji su odlučno krenuli u akciju realizacije svojih snova koji su ujedno inspiraciju i odgovore na mnoga pitanja upravo pronašli čitajući knjigu “Razbijaj.

Par koji stvara zajedno, ostaje zajedno!

Šta je zajedničo Eriku Risu i Tari Mor? Osim što oboje predstavljaju lidere i eksperte u svojim oblastima, promovišu inovativnost i preduzetništvo, prate svoje snove i nižu uspehe kako na lokalnom tako i na globalnom nivou, Erik Ris i Tara Mor su uspešan bračni par koji svojim primerom potvrđuje da par koji uči zajedno, radi zajedno, bori se zajedno, raste zajedno i stvara zajedno, ostaje zajedno.

 

DVANAEST KARAKTERISTIKA ŠAMPIONA PRODAJE

Da li je zaista istina da se uspešni ljudi rađaju? Naučni dokazi ne potkrepljuju predstavu da ljudi ostvaruju izvanredna dostignuća zahvaljujući konkretnim prirodnim talentima. Sa druge strane, postoji na hiljade vrednih, marljivih prodavaca koji ne postižu vrhunske rezultate. Šta je onda to što zaista izdvaja najuspešnije prodavce od ostalih?

Tom Hopkins, milioner koji je svoje bogatsvo stekao prodavajući nekretnine, je u svojoj knjizi “Kako ovladati veštinom prodaje” na osnovu svog višedenijskog iskustva izdvojio dvanaest karakteristika šampiona prodaje.