Vreme je za digitalnu transformaciju

Svaki biznis nastao pre uspona Interneta se sada suočava sa istim pitanjem: kako ostati konkurentan u digitalnoj ekonomiji? Prilagodite model poslovanja vaše kompanije zahtevima digitalnog doba uz prvi sveobuhvatni vodič za lidere koji žele da dovedu svoje firme u sledeću dazu rasta! Vodič kroz digitalnu transformaciju je prva sveobuhvatna analiza kako tradicionalni biznisi mogu da se transformišu i napreduju u digitalnom dobu. Ova knjiga je obavezni vodič za lidere koji žele da dovedu svoje firme […]

10 pravila briljantnih žena

Pre nekoliko godina napisala sam članak „10 pravila briljantnih žena“ za Hafington post. Bilo mi je potrebno samo nekoliko minuta da ga napišem, ali čitave godine da ga osmislim – godine u kojima sam posmatrala kako se moje briljantne prijateljice, koleginice, kao i klijentkinje kojima sam držala tečaj, naporno trude da njihov glas odjekne svetom – kako se muče da iskoriste svoju briljantnost. Bio je zasnovan i na mom ličnom iskustvu, jer sam se i […]

Žene zaslužuju najbolje!

Koja je misija žene i knjige koju volite? Zajedno će promeniti svet!   Kada žena načini veliki iskorak, postaje opaki igrač. Njena moć počiva u neodoljivom šarmu i daru govorništva koji joj pomažu u ostvarenju važnih životnih poduhvata. Balansirajući između karijere i porodice, nada se pažnji i podršci nekoga ko će umeti da je prati na njenom putu ka uspehu. Zato dragim damama darujte poklon koji će im ovaj dan učiniti posebnim, a njihovu sreću […]

Mala crna knjiga – tajni adut za svaku priliku

Otega Juagba, osnivačica organizacije “Women Who”, povezuje i podržava kreativne poslovne žene koje žele da se oprobaju u različitim oblastima marketinga. Podučava ih različitim sadržajima, poput biltena, podkasta, kreiranja web stranica, kao i govorničkim veštinama na konferencijama.   Njen vodič za karijeru, “Mala crna knjiga – priručnik za savremene poslovne žene“,  bestseler je Sunday Times-a. Pored vođenja organizacije, bavi se pisanjem i brend konsaltingom. Provela je godine radeći u svetski poznatoj medijskoj kući Vice i kreativnoj agenciji AMV […]

Ko je Set Godin?

Pored Filipa Kotlera čija nas je stručna literatura naučila da marketing nije ekvivalentan prodaji već satisfakciji potrošača, Set Godin nas danas uči najvažnijem marketingu u XXI veku, marketingu ideja. „Set Godin je marketinški ekspert za informaciono doba“ napisala je Meri Kunc u Business Week-u pre skoro jednu deceniju. „Umesto gedžeta i delova automobila, Godin se specijaliozvao na polju širenja ideja i inovativnosti.“

Šta najbolje timove u kompanijama čini superiornim? Scrum!

Scrum je jedan od agilnih okvira za način organizacije i upravljanja procesom razvoja proizvoda. Mada se, zbog svojih korena u IT industriji, najpre vezuje za upravljanje razvojem softvera danas skoro da nema grane industrije ili oblasti poslovanja u kojoj ovaj pristup nije korišćen. Upravo o tome pisao je Džef Saterland u knjizi „Scrum – Umetnost postizanja duplo više za upola manje vremena“, koja se smatra Scrum bukvarom. Povodom objavljivanja ove knjige na srpskom jeziku razgovarali smo sa Nemanjom Čedomirovićem, Scrum Masterom, koji svoje znanje kroz različite treninge i radionice deli sa drugima.

Da li je Scrum pravi izbor za vaš biznis?

Gotovo da ne postoji uspešna kompanija u kojoj Scrum nije pustio svoje korene. U pitanju je agilni framework koji kompanijama pomaže da za mnogo kraće vreme kreiraju vrednost, testiraju svoj MVP (proizvod sa minimalnom funkcionalnošću) i prilagode svoj proizvod tržištu, željama klijentata, potrebama svojih kupaca.

Scrum se primenjuje u softverskim kompanijama poput Amazon-a, Google-a, Apple-a i sada polako ali sigurno zahvata i ostale oblasti poslovanja u kojima se lideri bore sa kompleksnim projektima poput bankarstva, zdravstvene nege, obrazovanja, modne industrije.

Za sve vas koji ste se pitali da li je Scrum pravi izbor za vaš posao, pripremili smo intervju sa Zoranom Vujkovim, jednim od najvećih Scrum experata sa naših prostora i aktivnim članom tima Agile Serbia.