BESPLATNA DOSTAVA ZA PORUDŽBINE PREKO 3000 DINARA.

Design Thinking

Marko Jevtić, Milovan Dekić

Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!

Originalna cena je bila: 1,650.00 rsd.Trenutna cena je: 1,400.00 rsd.

PDV: 127.27 rsd

Šifra proizvoda: 9788663030688

Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus. 

Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta. 

Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove probleme, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im se lako u svakoj fazi. 

Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa. 

Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!

Marko Jevtić, Milovan Dekić

Marko Jevtić radi u Nordeusu, gde vodi tim koji radi na igri Top Eleven, proizvodu koji je imao preko 200 miliona korisnika. Nakon završetka Cotrugli EMBA studija, završio je i LEAD program na Univerzitetu Stenford. Pre Nordeusa, pokretao je svoje projekte, radio u marketinškim agencijama i pisao za različite medije.

—-

Milovan Dekić radi u Nordeusu, gde vodi tim koji se bavi istraživanjima korisnika. Pre Nordeusa, radio je na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Beogradu. Objavljivao je članke na temu analitičke sociologije, teorije igara i istorije društvene teorije. Kourednik je bloga Flaneur’s Alley.

Slični naslovi

Idealan timski igrač

Patrik Lencioni

990.00 rsd

840.00 rsd

Vožnja života

Robert Ajger

1,430.00 rsd

1,100.00 rsd

To nikad neće upaliti

Marc Randolph

1,320.00 rsd

1,100.00 rsd

Ovo je marketing

Set Godin

1,320.00 rsd

1,100.00 rsd

Burnout

Amelija i Emili Nagoski

1,320.00 rsd

1,100.00 rsd