Pitate se šta je to što startapi širom sveta, ali i giganti poput Google koriste u svakodnevnom poslovanju? Design thinking je jedan od njih! Kroz ovu ideologiju i proces vodi nas fantastičan autorski dvojac – Milovan Dekić i Marko Jevtić, iz domaće kompanije Nordeus.
Kompanije koje koriste design thinking metodologiju opisuju je kao ključ uspeha ne samo procesu inoviranja već u i unapređenju postojećih kompanija i ideja. Primenljiv je jednako dobro i u velikim kompanijama kao što su Google, Apple i Airbnb, ali i u malim timovima i industrijama svih vrsta.
Design thinking nas navodi da bolje razumemo korisnike našeg proizvoda, jasno odredimo šta im zaista treba i kako naš proizvod rešava njihove probleme, jednostavno kako da stvaramo proizvode koje ljudi žele. Uči nas kako da testiramo prototipe i pronalazimo inovativna rešenja i prilagođavamo im se lako u svakoj fazi.
Design thinking ima 5 faza: empatiju, definisanje problema, ideacija, prototip i testiranje. Ova knjiga nas uvodi u svaku fazu i uz primere kako domaćih tako i svetskih firmi dokazuje koliko je fleksibilnost i nelinearni proces donošenja brzih odluka važan za razvoj biznisa.
Dizajn nije ono kako nešto izgleda, već kako radi!
Marko Jevtić, Milovan Dekić
Marko Jevtić radi u Nordeusu, gde vodi tim koji radi na igri Top Eleven, proizvodu koji je imao preko 200 miliona korisnika. Nakon završetka Cotrugli EMBA studija, završio je i LEAD program na Univerzitetu Stenford. Pre Nordeusa, pokretao je svoje projekte, radio u marketinškim agencijama i pisao za različite medije.
—-
Milovan Dekić radi u Nordeusu, gde vodi tim koji se bavi istraživanjima korisnika. Pre Nordeusa, radio je na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Beogradu. Objavljivao je članke na temu analitičke sociologije, teorije igara i istorije društvene teorije. Kourednik je bloga Flaneur’s Alley.