BESPLATNA DOSTAVA ZA PORUDŽBINE PREKO 3000 DINARA

Kako rešiti problem? Design thinking – igra sa kartama

Milovan Dekić

KAKO REŠITI PROBLEM? je namenjena svima koji žele da ovladaju Design Thinking metodologijom. Cilj igre je da u uslovima ograničenja (nametnutih kartama) osmislite proizvod ili
uslugu i osetite proces divergiranja i konvergiranja koji je u osnovi Design Thinking-a.

Originalna cena je bila: 4,950.00 rsd.Trenutna cena je: 4,200.00 rsd.

PDV: 381.82 rsd

Šifra proizvoda: 9788663031241

Kome je igra namenjena:

  • Pojedinci
  • Timovi
  • Startapi
  • Kompanije
  • Studenti
  • Edukativni centri
  • Fakulteti

Cilj:

  • Resavanje prakticnih problema
  • Unapredjenje korisnickog iskustva
  • Generisanje kovih koncepata
  • Razumevanje ciljnih grupa
  • Divergiranje i konvergiranje

Igra „Kako rešiti problem” je osmišljena sa ciljem da pojedincima, grupama i kompanijama pomogne u učenju Design Thinking metodologije. Primetili smo da je jedan od glavnih problema pri učenju Design Thinking metodologije u grupama taj što grupe ne uspevaju dovoljno da divergiraju – da idu široko u tumačenje problema, kao i problem sa širinom predlaganja rešenja. Iz tog razloga je nastala ova igra, koja će primorati igrače da igraju u okolnostima nasumičnih ograničenja, što će, verujemo, doprineti širini pogleda na stvari, koja se nalazi u osnovi Design Thinking
metodologije.

Idealno, igra se igra u grupama (maksimalno 6 članova po grupi, najviše 20 grupa). Igra je zamišljena tako da timovi na osnovu nasumično dobijenih karata treba da kreiraju proizvod ili uslugu.
Igru možete istraživati i sami. Svaki tim dobija nasumičnu Ciljnu grupu za koju ce kreirati proizvod. Dobija se nasumičan Cilj korisnika – odnosno cilj ili rezultat koji ciljna grupa želi da postigne. Zatim, grupa dobija nasumičan Problem – neki problem iz palete uobičajenih problema koji ljudi imaju sa proizvodima ili uslugama. Onda, u svoje rešenje ćete morati da uključite Unapređenje – dimenziju iskustva za koju ciljna grupa misli da će joj doneti bolje korisničko iskustvo. Na kraju, svoje rešenje ćete morati da osmislite u formatu datom na karti Šta kada bi rešenje? Poslednju kartu shvatite kao najteži nivo primene Design Thinking-a.

Milovan Dekić

Milovan Dekić radi u Nordeusu, gde vodi tim koji se bavi istraživanjima korisnika. Pre Nordeusa, radio je na Fakultetu političkih nauka Univerziteta u Beogradu. Objavljivao je članke na temu analitičke sociologije, teorije igara i istorije društvene teorije. Kourednik je bloga Flaneur’s Alley.

MOŽDA ĆE TI SE DOPASTI

Scrum-Umetnost postizanja duplo više za upola manje vremena

Džef Saterland

Originalna cena je bila: 1,210.00 rsd.Trenutna cena je: 960.00 rsd.

Design Thinking

Marko Jevtić, Milovan Dekić

Originalna cena je bila: 1,650.00 rsd.Trenutna cena je: 1,400.00 rsd.

Scrum Masterclass

Dž.Dž. Saterlend

Originalna cena je bila: 1,210.00 rsd.Trenutna cena je: 960.00 rsd.