Alison Šontel, izvršna urednica magazina Fortune
Reci hvala za sve
1,320.00 rsd 1,200.00 rsd
PDV: 109.09 rsd
U cenu je uračunat PDV
Troškovi dostave se dodatno naplaćuju.
Šifra proizvoda: 9788663030954
Kategorije: Biblioteka uspeh, Nova izdanja
Bilo da si odnedavno na poziciji lidera pa ne znaš odakle da počneš ili si neko ko već rukovodi ljudima a ima želju da vodi biznis tako da svi žele da ga u tome prate, ovo je knjiga za tebe.
Reci hvala za sve će ti pomoći da budeš onakav direktor drugima kakvog si oduvek želeo/želela sebi!
Džim Edvards će te nasmejati, ali i dati prave alate za izgradnju produktivnog tima bez burnout-a i razloge zašto jedan tim ne bi trebalo da broji više od 5 ljudi. Naučiće te kako da zapošljavaš, ali i kada i kako da otpuštaš ljude. Ukazaće ti na njemu bliskim primerima zašto je važno voditi “neprijatelje” na ručak i na koji način da pratiš konkurenciju.
Pred tobom je pravi vodič, zasnovan na zanimljivim činjenicama, na 19 saveta koji su primenili lideri širom sveta.
„Ova knjiga je u isto vreme duhovita, mudra, iskrena i podržavajuća!”
Alison Šontel, izvršna urednica magazina Fortune
Alison Šontel, izvršna urednica magazina Fortune
Budite prvi koji će napisati recenziju za „Reci hvala za sve“ Odustani od odgovora
Džim Edvards
Džim je bivši glavni urednik Insajderovog odeljenja za vesti. Ranije je bio osnivački urednik Business Insider UK. Takođe je bio glavni urednik u Adweek-u, reklamni kolumnista u CBS Interactive, i Knight-Bagehot Fellow na Columbia Business School. Njegovi radovi su se pojavljivali u Slate, Salon, The Independent, MTV, The Nation i AOL. Njegovo istraživačko novinarstvo promenilo je zakon u Prvom okružnom apelacionom sudu SAD (SAD protiv Kravetza), Trećem apelacionom sudu (North Jersey Media v. Ashcroft), Nju Džersiju (In Re El-Atriss) i državi Njujork (Mosalem protiv Berensona). Vrhovni sud SAD citirao je njegov rad na smrtnoj kazni u kompatibilnosti sa predmetom Baze protiv Risa, o pitanju da li je smrtonosna injekcija okrutna ili neobična. Dobio je "Neal" nagradu za poslovno novinarstvo za seriju koja istražuje mito i mito u reklamnom biznisu.Možda će vam se svideti …
Biblioteka uspeh
Biblioteka uspeh
Biblioteka uspeh
Recenzije
Još nema komentara.