Influence – The Psychology of Persuasion | Novo, dopunjeno izdanje
PDV: 0.00 rsd
U cenu je uračunat PDV
Troškovi dostave se dodatno naplaćuju.
Obavesti me kada knjiga postane dostupna
Kategorija: Izdanja u pripremi
Osnovni i veoma popularan izvor uticaja i ubeđivanja – renomirani međunarodni bestseler, sa više od 5 miliona prodatih primeraka – sada je revidiran i dodaje: nova istraživanja, novi uvidi, novi primeri i onlajn aplikacije.
U novom izdanju ovog veoma hvaljenog bestselera, Robert Cialdini—autor bestselera „Pre-Suasion“ Njujork Tajmsa i vrhunski stručnjak u oblasti uticaja i ubeđivanja—objašnjava psihologiju zašto ljudi kažu da i kako etički primeniti ove uvide u poslovne i svakodnevne postavke. Koristeći nezaboravne priče i relevantne primere, Cialdini čini ovu ključno važnu temu iznenađujuće lakom. Uz Cialdinija kao vodiča, ne morate biti naučnik da biste naučili kako da koristite ovu nauku.
Naučićete Cialdinijeve univerzalne principe uticaja, uključujući nova istraživanja i nove upotrebe kako biste mogli da postanete još veštiji ubeđivač – i što je jednako važno, naučićete kako da se odbranite od pokušaja neetičkog uticaja. Možda mislite da poznajete ove principe, ali bez razumevanja njihove zamršenosti, možda prepuštate njihovu moć nekom drugom.
Cialdinijevi principi ubeđivanja:
– Recipročnost
– Posvećenost i doslednost
– Socijalni dokaz
– Sviđanje
– Uprava
– Oskudica
– Jedinstvo
Razumevanje i etička primena principa je besplatno i varljivo lako. Podržan 35 godina naučnog istraživanja dr. Cialdinija zasnovanog na dokazima, recenziranog od strane kolega—uključujući trogodišnju terensku studiju o tome šta ljude dovodi do promene—Influence je sveobuhvatan vodič za korišćenje ovih principa da biste pomerili druge u vašem pravcu.
Budite prvi koji će napisati recenziju za „Influence – The Psychology of Persuasion | Novo, dopunjeno izdanje“ Odustani od odgovora

Recenzije
Još nema komentara.